نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

دزدگیر بخریم یا دوربین مداربسته؟

توسط 2454

دزدگیر یا دوربین؟
با توجه به حوادث و اتفاقاتی که در اطراف ما در حال وقوع است، امنیت محل سکونت و محل کسب (فروشگاه، مغازه، کارگاه، و ...) از واجبات است.

اما چگونه می ­توان این امنیت را فراهم کرد؟

عده زیادی از کارشناسان معتقد هستند که بهترین وسیله برای تأمین امنیت اماکن، دوربین مداربسته است و توجیح آنها در این مورد، ثبت و ضبط وقایع و حوادث است که در بسیاری از موارد منجر به شناسایی چهره افراد می­ شود.

اما سؤال بزرگی ذهن بسیاری از کاربران را مشغول خود کرده، این است که چگونه می­ توان از وقوع سرقت جلوگیری کرد؟

چون اموالی که در حین سرقت­ ها ربوده می­شوند، در بسیاری از موارد هرگز پیدا نمی­ شوند و عاملین آنها نیز به دست قانون نمی ­افتند.

قبل از اینکه بخواهیم راهکار تکمیلی را عنوان کنیم، باید بگوییم که وجود فیزیکی دوربین مداربسته در یک مکان به خودی خود باعث بازدارندگی از ارتکاب جرائم می ­شود و سارقین تا حد بسیار زیادی از وجود دوربین مداربسته هراس دارند.

و اما محدودیت های دوربین مداربسته :

یکی از مهمترین محدودیت های دوربین مداربسته این است که هنگام وقوع جرم یا سرقت، هیچ اخطار یا آژیری به صدا در نمی ­آید و سارقین در فرصت کافی بکار خود ادامه می­ دهند.

محدودیت بعدی این است که سارقین حرفه ­ای به محض مطلع شدن از وجود دوربین مداربسته ، چهره خود را پوشانده و از دید دوربین ­ها پنهان می ­کنند.

این کار می ­تواند به وسیله کلاه یا نقاب به سادگی انجام پذیر باشد و محدودیت بزرگ دیگر هم این است که در دوربین های مداربسته اگر آن مکان که مورد سرقت قرار می گیرد، دارای سیستم برق اضطراری (ups) نباشد، برق آن توسط سارقین حرفه ­ای قابل قطع کردن می باشد.

محدودیت های بسیار دیگری هم وجود دارد که در صورت عدم رعایت استانداردهای نصب و تجهیز سیستم دوربین مداربسته نمایان خواهد شد.

کارشناسان مجرب و با تجربه­ ای که در این زمینه فعالیت دارند، توصیه می کنند که برای رفع این محدودیت ها می توانند از یک سیستم اعلام سرقت استاندارد و قابل اطمینان استفاده کنند.

محدودیت های سیستم اعلام سرقت بعنوان یک سیستم امنیتی تنها در یک مکان:

-         بزرگترین مشکل سیستم های اعلام سرقت این است که چگونگی وقوع حادثه و سرقت و همچنین چهره افراد مهاجم در هیچ کجا ثبت و ضبط نخواهد شد.

و در پایان اگر بخواهیم به یک جمع بندی کلی برسیم، می توانیم بهترین و امن ترین حالت برای تأمین امنیت یک مکان را، تجهیز دوربین مداربسته با کیفیت مناسب و تجهیز سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر بصورت تلفیقی پیشنهاد کنیم.

بهتر است برای انتخاب یک دزدگیر از برند پارادوکس استفاده کنیم، به دلیل مرغوبیت و عدم خطا و امنیت بالای آن به این شکل در صورت وجود هرگونه خطر احتمالی و هجوم مهاجمان و سارقین، همه وقایع ضبط می شود و صدای آژیر خطر از ورود و سرقت اموال و حضور سارقین در محل جلوگیری خواهد کرد. سیستم اعلام سرقت پارادوکس قابلیت هشدار از طریق تماس تلفنی و پیام کوتاه را نیز دارا می باشد.

محصولات مرتبط
‎ریال0 (بدون مالیات)
پکیج اقتصادی دزدگیر اماکن پارادوکس (شماره 4) پکیج با سیم دزدگیر اماکن پارادوکس پکیج با سیم بدون ریموت دزدگیر اماکن پارادوکس این پکیج شامل تجهیزات زیر می باشد : - کنترل پنل SP5500 پارادوکس به همراه باکس - کیپد K636...
کنترل پنل sp7000 دزدگیر منزل پارادوکس کنترل پنل سیمی پارادوکس 32 زون قابلیت پشتیبانی از RTX3 16 زون روی برد  - قابلیت گسترش تا 32 زون دارای 32 کاربر دارای گذرگاه ارتباط 4 سیم تحت باس (قابلیت اتصال تا 15...
نوشته‌های مرتبط
1 نظر
  • عل**** ****** **********نی

    عل**** ****** **********نی 1396-10-10 پاسخ

    واقعا مطلب خوبی بود من که لذت بردم
    دستتون دردنکنه
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم