نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

بررسی تخصصی تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس مدل vdmp3 قسمت اول

توسط 782

درباره تجهیزات تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس

ابتدا بپردازیم به این مطلب كه دلیل تولید تلفن كنده برای دزدگیرهای موجود چه بوده است و سپس به انواع و كاربردهای آنها بپردازیم . یكی از متداول ترین سوالاتی كه در ذهن كاربران گرامی پیش می آید این است كه : زمانیكه به هر دلیل دزدگیر پارادوكس شروع به آژیر كشیدن می كند اگر خودمان در محل حضور داشته باشیم كه می توانیم دزدگیر را غیرفعال كنیم ، اما اگر در آن محل حضور نداشته باشیم چگونه متوجه فعال شدن دزدگیر شویم و به چه روشی آن را غیر فعال كنیم . در پاسخ به این سوال می توان ابتدا به این مطلب اشاره كنیم كه از نظر فنی و تكنیكی تمامی دزدگیرها باید به یك وسیله ارتباطی با كاربر تجهیز باشند كه می تواند انواع مختلفی همچون تلفن كننده شهری ، دستگاه سیم كارتی ، ماژول ارتباط از طریق بستر اینترنت داشته باشد.

امکانات تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس vdmp3 

ماژول vdmp3 یکی از کاربردی ترین تلفن کننده های شهری دزدگیر یا همان سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد .
از این تلفن کننده شهری امکان "ارتباط دوطرفه" با دستگاه مرکزی را فراهم می سازد که کاربر می تواند از طریق برقراری تماس تلفنی با این دستگاه و پس از وارد نمودن پسورد ورودی دستگاه ، دزدگیر پارادوکس خود را فعال یا غیر فعال ( مسلح یا غیر مسلح ) نماید . در صورت ورود غیرمجاز به محیط و به صدا در آمدن آژیر دزدگیر پارادوکس این ماژول از طریق خط تلفن با کاربر تماس گرفته و این ورود غیرمجاز را اطلاع می دهد .
کارر می تواند با تماس از طریق تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس از وضعیت دستگاه خود با خبر شود و در صورت وجود پیغام آلارم آن را بررسی کند . کاربر نیز می تواند در زمان استراحت شبانه در قسمت "Favorites" دستگاه تلفن همراه خود این شماره تلفن را ثبت و در حالت Do Not Disturb قرار دهد و در صورت بروز اتفاق تلفن همراه کاربر را باخبر نماید.

نقاط قوت دستگاه تلفن کننده دزدگیر

ماژول تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس vdmp3 می تواند برای کاربر این امکان را ایجاد کند که با تماس گرفتن از هرکجا ، دستگاه را مسلح و غیر مسلح کند و امکان ورود را برای افراد مجاز فراهم نماید .
تلفن کننده شهری می تواند اطلاعات بر روی دستگاه که اصطلاحا Trouble نامیده می شود را به کاربر اطلاع دهد و کاربر مشکل دستگاه خود را بداند . این دستگاه می تواند تا پنج عدد تلفن را در خود ذخیره کند . در هنگام ایجاد مشکل به ترتیب الویت بندی با آن شماره تلفن ها تماس بگیرد . می توان از پنج شماره هر کدام را که کاربر بخواهد تلفن همراه تعریف کند و هر کدام از پنج شماره را تلفن ثابت قرار دهند و همچنین می توان برای دستگاه تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس تنظیم کرد که چندبار با شماره تلفن ها تماس بگیرد . نحوه عملکرد این دستگاه به این شکل می باشد که اولین تلفنی که پاسخ دهد اطلاع لازم را اعلام می کند و آن کاربر با ورود رمز خود دستگاه دزدگیر پارادوکس را مسلح یا غیر مسلح می کند و تا زمانیکه شخصی پاسخگو نباشد دستگاه تلفن کننده شهری دزدگیر پارادوکس به تماس گرفتن خود ادامه می دهد .
نتیجه گیری :
استفاده از دستگاه تلفن کننده خط شهری دزدگیر پارادوکس ضروری می باشد و عدم بکار بردن این دستگاه در دزدگیر پارادوکس می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند و معمولا به جهت کارایی بالا و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه ماژول ها استفاده بیشتری در دزدگیر یا سیستم اعلام سرقت پارادوکس دارد . در قسمت پایین راهنمایی تلفن کننده برای تماس کاربر و یا دستگاه با کاربر نمایش داده شده است .
در مقاله های بعدی دستگاه یا ماژول ارتباطی سیم کارتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با مزایای استفاده از این ماژول نیز آشنا شوید .

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم