نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

کنترل پنل های سری اسپکترا (Spectra) | دزدگیر اماکن باسیم پارادوکس

توسط 733

این سری از کنترل پنل ها به صورت تماماً با سیم طراحی و ساخته شده اند و امکان استفاده از سنسورها و آژیر و مگنت و ... بی سیم را ندارند و با توجه به هزینه کمتری که تجهیزات باسیم نسبت به بی سیم دارند استفاده و کاربرد این سری از کنترل پنل ها بسیار متداول می باشد و کنترل پنل های سری اسپکترا نیز مورد تأیید مرکز آلارم ایران نیز می باشد و برای نصب در طلافروشی ها و صرافی ها الزام استفاده از این سری ها را دارند.

برخی از امکانات کنترل پنل های سری اسپکترا (SP) دزدگیر پارادوکس

در سری اسپکترا (SP) زون های روی برد از 4 شروع و تا 16 زون در مدل های مختلف وجود دارد. همچنین باید اضافه کرد که دارای 2 پارتیشن که می توان به صورت Area 1 «منطقه 1» و Area 2 «منطقه 2» در این سری استفاده نمود ؛ که جهت درک مطلب مثالی عنوان می کنم : فرض کنید شما در یک آپارتمان قسمت پذیرایی و اتاق ها کاملاً از یکدیگر مجزا باشند که این امکان وجود دارد که قسمت پذیرایی Area 1 «منطقه 1» و اتاق ها Area 2 «منطقه2» در دستگاه تنظیم گردد تا شما بتوانید به صورت جداگانه به هر کدام از Area (منطقه ها) دستور فعال و غیرفعال شدن و غیره را بدهید. سری اسپکترا (SP) دزدگیر پارادوکس امکان استفاده 32 کاربر را دارا می باشد که هر کدام دارای دسترسی های مربوط به خودشان می باشند. در سری کنترل پنل های اسپکترا پارادوکس امکان اتصال ماژول zx یا همان ماژول افزایش دهنده زون در دزدگیر پارادوکس می باشد که در صورت نیاز می توان از آن استفاده نمود.

نقاط ضعف و نقاط قدرت کنترل پنل سری اسپکترا (SP) دزدگیر پارادوکس

نقاط ضعف کنترل پنل سری اسپکترا

ابتدا می پردازیم به نقاط ضعف سری اسپکترا (SP) که البته ضعف محسوب نمی شود و فقط به دلیل طراحی و متمایز شدن از سری مدل های دیگر دزدگیر پارادوکس به صورتی طراحی شده که قابلیت نصب سنسورها، آژیرها، مگنت ها و غیره بی سیم را ندارند و شما نمی توانید ، آنها را با این کنترل پنل های دزدگیر پارادوکس ست کنید.

نقاط قدرت کنترل پنل سری اسپکترا

در مورد نقاط قدرت کنترل پنل های سری اسپکترا (SP) همانند کلیه تجهیزات پارادوکس می توان اعلام کرد که عدم اعلام هشدار خطا که یکی از بارزترین برتری های انواع دزدگیر پارادوکس می باشد و امکان استفاده از ماژول IP150 که همان ماژول اینترنت می باشد ؛ قابلیت ثبت 256 رخداد در حافظه سیستم و قابلیت های دیگری که این سری دزدگیرهای پارادوکس دارا هستند.

 

بررسی هزینه تهیه سری اسپکترا (SP) دزدگیر پارادوکس

بعد از اعلام برخی از امکانات و بررسی برخی از آنها، نوبت به آن می رسد ببینیم که آیا خرید از این سری از مدل های دزدگیر پارادوکس توجیه اقتصادی دارد یا خیر. امروزه از هر کالای تولید شده در جهان انواع مختلفی وجود دارد که تولید کنندگان مختلف ، در کشورهای مختلف و در امکانات فنی و تخصصی مختلف با یکدیگر رقابت می کنند. در این بین کمپانی تولید سیستم اعلام سرقت پارادوکس یا همان دزدگیر پارادوکس کانادا یکی از معتبرترین این تولید کنندگان می باشد و در این عرصه پیشرو می باشد. با توجه به کیفیت بالای تولید قطعات و طراحی منحصر به فرد تجهیزات ، قیمت تمام شده این کالا پایین نمی باشد و کاملاً با تولیدات کشور چین و کشور عزیز خودمان متفاوت می باشد. قیمت دزدگیر پارادوکس با توجه به قیمت ارز در کشور عزیزمان تعیین می گردد زیرا این کالا کاملاً وارداتی می باشد و در کشور کانادا تولید و به بازار جهانی عرضه می گردد.

انواع مدل های سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس

این سری از دزدگیرهای پارادوکس دارای مدل های SP4000 ، SP5500 ، SP6000 و SP7000 می باشند که هر یک از این مدل ها دارای مشخصات خاصی می باشند و در مواردی کاملاً یکسان می باشند. تفاوت عمده و اصلی این مدل ها در تعداد زون ها یا همان امکان نصب سنسور به صورت واحد به هر یک زون می باشد. امکاناتی همچون اتصال به خط تلفن شهری ، ماژول سیم کارتی و از این قبیل در تمامی مدل ها یکسان می باشد و می توان از آنها بهره گرفت.

SP4000 از سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس

در بازار رقابتی امروز مدل SP4000 بسیار محبوب می باشد. زیرا می توان اعلام کرد که پایین ترین قیمت در کنترل پنل های دزدگیر پارادوکس را دارا می باشد. دارای 4 زون باسیم روی برد و قابلیت اتصال به ماژول zx یا همان افزایش زون می باشد که با استفاده از این ماژول تا 32 زون امکان ارتقا دارد. امکان تعیین 32 کاربر جهت استفاده از دستگاه را دارد. دارای 2 پارتیشن جهت تعیین 2 ناحیه می باشد و تا 256 رخداد در حافظه خود نگهداری می کند و به صورت کلی با کیپد (صفحه کلید) قابل کنترل است.

کنترل پنل sp4000 دزدگیر پارادوکس

SP5500 از سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس

در این مدل از کنترل پنل های دزدگیر پارادوکس 5 زون با سیم روی برد طراحی شده و همانند سری SP4000 امکان اتصال به ماژول توسعه زون ها را دارا می باشد. امکان تعیین 32 کاربر را دارد. دارای دو پارتیشن جهت تعیین 2 ناحیه می باشد و تا 256 رخداد را در حافظه خود نگهداری می کند و به صورت کلی با کیپد (صفحه کلید) قابل کنترل می باشد.

کنترل پنل دزدگیر پارادوکس مدل sp5500

SP6000 از سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس

در این مدل از کنترل پنل های دزدگیر پارادوکس 8 زون با سیم روی برد طراحی شده و همانند سری SP4000 امکان اتصال به ماژول توسعه زون ها را دارا می باشد. امکان تعیین 32 کاربر را دارد. دارای دو پارتیشن جهت تعیین 2 ناحیه می باشد و تا 256 رخداد را در حافظه خود نگهداری می کند و به صورت کلی با کیپد (صفحه کلید) قابل کنترل می باشد.

 

کنترل پنل دزدگیر پارادوکس مدل sp6000

SP7000 از سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس

در این مدل از کنترل پنل های دزدگیر پارادوکس 16 زون باسیم روی برد طراحی شده و همانند سری SP4000 امکان اتصال به ماژول توسعه زون ها را دارا می باشد. امکان تعیین 32 کاربر را دارد. دارای دو پارتیشن جهت تعیین 2 ناحیه می باشد و تا 256 رخداد را در حافظه خود نگهداری می کند و به صورت کلی با کیپد (صفحه کلید) قابل کنترل می باشد.

 

کنترل پنل دزدگیر پارادوکس مدل sp7000

 

در این مقاله به بررسی مدل های سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس و برخی از امکانات این کنترل پنل ها پرداختیم و می توان نتیجه گرفت که در صورت تمایل به استفاده از یک کنترل پنل تماماً باسیم این سری بهترین انتخاب می باشد و امیدواریم که مطالب ذکر شده مورد استفاده شما مخاطب عزیز قرار بگیرد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های شرکت تماس بگیرید و با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم