نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

بررسی کنترل پنل سری Evo Digiplex مدل EVO192 | کنترل پنل دزدگیر پارادوکس evO192

توسط 1339

برخی از امکانات کنترل پنل های سری دیجی پلکس (EVO) دزدگیر پارادوکس

در سری EVO192 دزدگیر پارادوکس 8 زون با سیم روی برد وجود دارد که همانند بقیه مدل ها با قرار دادن ماژول افزایش زون می توان تعداد زون ها را افزایش داد و از آن بهره مند شد. سری EVO192 دارای 8 پارتیشن یا شاید بتوان گفت Area می باشد  که می توانند 8 منطقه مختلف را به صورت مجزا کنترل کند و به هر کدام از مناطق دستور خاص خود را دهد ، این قابلیت در مراکز اداری ، تجاری و منازل چند طبقه و حتی در ساختمان های آپارتمانی که دارای یک نگهبان می باشند بسیار کاربرد دارد.

نقاط ضعف و قدرت کنترل پنل سری دیجی پلکس EVO192 دزدگیر پارادوکس

نقاط ضعف کنترل پنل دیجی پلکس EVO192

از دیدگاه اینجانب این سری از مدل های دزدگیر پارادوکس آنقدر حرفه ای طراحی شده که به هیچ عنوان امکان وجود نقطه ضعفی در آن دیده نمی شود و شاید اگر بخواهیم خیلی ریزبینانه نگاه کنیم فقط نبودن حالت بیسیم روی برد و بدون قرار گرفتن ماژول RTX3 را بتوان نه نقطه ضعف بلکه کامل تر شدن این برد اعلام کرد و در غیر این مطلب از دیدگاه اینجانب هیچ ضعف و مشکلی دیده نشده است.

نقاط قدرت کنترل پنل دیجی پلکس EVO192

اگر بخواهیم به تمام نقاط قدرت این سری EVO192 بپردازیم نیاز به نوشتن مطالب بسیار زیاد و سنگینی خواهیم داشت و ممکن است از حوصله شما مخاطب و یا کاربر عزیز خارج شود لذا به بررسی بعضی از نقاط قوت این سری EVO192 که ممکن است کاربرد بیشتری داشته باشد می پردازیم.

1- مشخصه کلی در مورد سیستم اعلام سرقت پارادوکس یا همان دزدگیر پارادوکس که جزو برتری های این دزدگیر اماکن می باشد عدم اعلام هشدار خطا می باشد که جهت استفاده این سیستم ها در اماکن مختلف بسیار مهم می باشد.

2- در مدل دیجی پلکس EVO192 هشت پارتیشن و یا شاید بتوان گفت منطقه، طراحی شده که برای درک کامل آن مثالی می زنیم. فرض کنید در یک آپارتمان 8 واحدی نیاز به نصب و راه اندازی دزدگیر وجود داشته باشد و یک نگهبان مسئول حفاظت و حراست از آن آپارتمان می باشد که صاحبان آنها در طول سال به مسافرت هایی می روند و امکان کنترل دزدگیر را در آنجا ندارند . اگر قرار باشد که هر آپارتمان یک دزدگیر مجزا برای خودش نصب کند در نتیجه نگهبان می بایست 8 عدد ریموت کنترل و یا در مواردی 8 عدد کی پد مجزا برای خودش داشته باشد و کنترل 8 عدد از این لوازم بسیار سخت است و در زمان فعال شدن هر کدام از واحدها زمان زیادی صرف پیدا کردن آن آپارتمان می گردد و موارد بسیاری دیگر که از جمله هزینه زیاد نصب و راه اندازی 8 واحد دزدگیر که حائز اهمیت می باشد در چنین شرایطی سری EVO192 می تواند امکانات بسیار خوبی را ارائه کند. نصب یک عدد کنترل پنل در واحد نگهبانی و یا لابی و ... و اتصال 8 واحد به این کنترل پنل که هر کدام به صورت جداگانه کنترل می شوند و در زمان اعلام هشدار از هر واحد فقط نشانگر مربوط به آن واحد روشن می شود و قبل از آزرده شدن بقیه واحدها ، نگهبان می تواند به سرعت آژیر آن محل را خاموش کند و به بررسی اعلام هشدار بپردازد. هر کدام از واحدها هم می توانند به صورت مجزا هر زمان که بخواهند از دزدگیر منزل خود استفاده کنند. البته امکانات بسیار پیشرفته تری نیز این مدل ارائه خواهد کرد که در آینده به آن موارد می پردازیم.

3- در این مدل یعنی EVO192 امکان نصب سیستم کنترل تردد وجود دارد به این شکل که با داشتن این مدل دزدگیر پارادوکس شما می توانید هر کدام از درب های خود را توسط کارت و یا تگ و ... باز و بسته کنید و امکان دسترسی به هر یک از قسمت های مختلف منزل خود را به افراد خاصی دهید. در مقاله های بعدی به بررسی سیستم کنترل تردد پارادوکس خواهیم پرداخت و به امکانات این مدل دزدگیر پارادوکس اشراف بیشتری پیدا خواهیم کرد.

بررسی هزینه تهیه سری دیجی پلکس EVO192

می توان به این شکل مطلب را شروع کنیم که آیا هزینه این مدل دزدگیر پارادوکس قابل توجیه هست یا خیر. قبلاً گفتیم که امروزه تولید کنندگان زیادی در این عرصه فعالیت می کنند همانند کلیه کالاهایی که در جهان تولید می شود اما همه تولید کنندگان را نمی توان درجه یک محسوب کرد و کالای تولید شده را قطعاً مرغوب دانست. در این جا می خواهیم برای بهتر مشخص شدن مطلب از ضرب المثل خاصی استفاده کنم که بسیار رایج می باشد : هر چقدر پول بدهی ، آش می خوری . البته پوزش می طلبم که در این نوشته از این ضرب المثل استفاده کردم که شاید کاملاً بتوانم منظورم را به شما مخاطب عزیز برسانم. قیمت تمام شده این کالا تقریباً از تمامی مدل های پارادوکس بیشتر می باشد و قاعدتاً امکانات این سری نیز بیشتر از مدل های دیگر می باشد و حتماً در زمان تهیه و خرید آن باید با مشاوره با کارشناس از خرید این کالا برای رفع نیاز خود بهره مند شویم.

انواع مدل های سری دیجی پلکس

این سری دیجی پلکس دارای 2 مدل EVO192 و EVOHD می باشد که در این مطلب به بررسی مدل EVO192 پرداختیم و در مقاله های بعدی به بررسی سری EVOHD که آخرین تولید کمپانی سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد خواهیم پرداخت.

برخی از مشخصه های سری EVO192 که کاربرد آنها رایج تر می باشند :

1- در این مدل می توانید با استفاده از ماژول ZX تا 256 زون بر دستگاه داشته باشید و از آنها استفاده نمایید.

2- دارای 15 زون روی کی پد

3- امکان استفاده 999 کاربر از این مدل

4- خروجی های قابل برنامه ریزی 5 عدد می باشند که بسیار کاربردی هستند.

5- تا 2048 رویداد را در حافظه خود ثبت می کند و می توانید به بررسی آنها بپردازید.

6- ماژول RTX3 که جهت افزایش زون بی سیم می باشد را پشتیبانی می کند.

7- دارای 32 زون مجازی می باشد.

8- تا 32 درب را می تواند توسط اکسس کنترل (کنترل تردد) ، کنترل نماید و امکانات دیگری که در این مدل وجود دارد و به همین جهت در مراکز مختلف از این مدل استفاده می گردد.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی مدل EVO192 پرداختیم و گفتیم که استفاده از این کنترل پنل بسیار کاربردی مخصوصاً برای مراکز اداری ، تجاری ، بانک ها ، مراکز دولتی و ... و حتی در منزل مسکونی و ویلایی و آپارتمانی می باشد و حتی می توان در دو حالت دزدگیر و نیز با نصب سنسورهای تشخیص حریق و دود به صورت سیستم اعلام سرقت نیز از این مدل استفاده کرد و قطعا خرید این محصول را پیشنهاد می کنیم.

دزدگیر پارادوکس - کنترل پنل evo192
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم