نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

آشنایی با کنترل پنل های بیسیم و باسیم سیستم اعلام سرقت پارادوکس از سری Magellan

توسط 563

ابتدا قبل از بررسی هر مورد به توضیح و تعریف کنترل پنل دزدگیر اماکن یا همان دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن می پردازیم .

همانند کلیه سیستم های الکترونیکی ، دزدگیر اماکن نیز باید دارای یک کنترل کننده ، هماهنگ کننده و دستور دهنده و به اصطلاح ساده تر نیاز به یک مغز جهت فرمان کلیه امور دارد که کنترل پنل و یا دستگاه مرکزی نامیده شده است. در کلیه دزدگیرهای اماکن  بعد از اینکه سنسور یا حسگر و یا چشمی دزدگیر حضور شخص یا اشخاصی را حس می کند به طرق مختلف (بیسیم و یا از طریق سیم) این حس را به دستگاه مرکزی منتقل می کند و دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن با تنظیماتی که بر روی آن شده است ابتدا آژیر را به صدا درآورده و سپس به دو طریق ارسال پیامک و یا شماره گیری توسط تلفن شهری حضور افراد غیرمجاز را به مالک آن محل اعلام می نماید و کلیه فرمان هایی که از طریق مالک آن محل به دستگاه دزدگیر اماکن منتقل می گردد را اجرا می کند. در نتیجه باید کنترل پنل یا دستگاه مرکزی در این سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن حتماً وجود داشته باشد تا بتوان یک سیستم اعلام سرقت را راه اندازی نمود.

به صورت کلی وظایف یک کنترل پنل را اعلام کردیم و می خواهیم به دو مدل از سری Magellan که بسیار نزد کاربران گرامی محبوب هستند بپردازیم.

کنترل پنل پارادوکس مدل MG5000

این کنترل پنل قابلیت اتصال سنسورهای بیسیم و باسیم را به طور همزمان دارا می باشد که به صورت 32 زون بیسیم و 2 زون باسیم روی برد کار می کند. امکان ایجاد و تعریف 32 کاربر و 32 ریموت روی این مدل می باشد.

دارای 2 پارتیشن (منطقه) می باشد که می توانید هر قسمت از محیط خود را یک منطقه یا پارتیشن در نظر بگیرید ، به طور مثال می توانید در صورت نصب در محیط مسکونی ، اتاق های خواب را یک منطقه و قسمت سالن پذیرایی و غیره را منطقه دوم در نظر بگیرید.

امکان نصب تا 15 کیپد یا صفحه کلید ، تنظیمات و فرمان به دستگاه بر روی این مدل میسر می باشد . حالت STAY D یا همان حالت حضور شما در محیط و فعال کردن برخی از سنسورها نیز قابل اجرا در این کنترل پنل می باشد. تا 256 رویداد در حافظه این مدل ثبت می شود و شما می توانید با مراجعه به آنها از وضعیت سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن خود در روزهای گذشته باخبر باشید.

این کنترل پنل در باکس فلزی با ابعاد 20cm*25cm*7/6cm ، 28cm*28cm*7/6cm  نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل پنل MG5000 دزدگیر اماکن پارادوکس

کنترل پنل پارادوکس مدل Mg5050

این کنترل پنل قابلیت اتصال سنسورهای بیسیم و باسیم را دارا می باشد که به صورت 32 زون بیسیم و 5 زون باسیم روی برد قابل نصب می باشند.

دارای 2 پارتیشن (منطقه) می باشد که می توانید هر قسمت از محیط خود را یک منطقه یا پارتیشن در نظر بگیرید ، به طور مثال می توانید در صورت نصب در محیط مسکونی اتاق های خواب را یک منطقه و قسمت سالن پذیرایی و غیره را منطقه دوم در نظر بگیرید.

امکان نصب تا 15 کیپد یا صفحه کلید تنظیمات و فرمان به دستگاه بر روی این مدل میسر می باشد . حالت STAY D یا همان حالت حضور شما در محیط و فعال کردن برخی از سنسورها نیز قابل اجرا در این کنترل پنل می باشد. تا 256 رویداد در حافظه این مدل ثبت می شود و شما می توانید با مراجعه به آنها از وضعیت سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن خود در روزهای گذشته باخبر باشید.

این کنترل پنل در باکس فلزی با ابعاد cm 7/6 * cm 28 * cm 28 ، cm 7/6 * cm 25 * cm 20 نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

کنترل پنل MG5050 دزدگیر اماکن پارادوکس

برای استفاده از سنسورهای بیسیم این دو مدل بسیار کاربردی و مناسب می باشند و در صورت نیاز به اتصال آژیر بیسیم و همچنین باسیم می توان از این مدل ها استفاده نمود. بُرد بیسیم سنسورها برای اتصال به این دو مدل در مقاله سنسورهای بیسیم ذکر شده است که می توانید با مراجعه به آن مطلب از آن آگاه شوید.

جهت اطلاع کامل تری از این کنترل پنل ها می توانید با شماره های شرکت مهندسی پادان الکترونیک و بهره مندی از مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.


دزدگیر پارادوکس

 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم