نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

سنسور بیسیم درب و پنجره پارادوکس

توسط 417

مگنت ها در دو حالت بیسیم و باسیم طراحی و ساخته شده اند که با توجه به محیط از انواع آن استفاده می شود.

نحوه عملکرد این مگنت ها به این صورت می باشد که در زمان فعال بودن سیستم که به آن ARM نیز می گویند (مسلح بودن سیستم) در صورتی که درب یا پنجره باز شود و مگنت و آهنربا از یکدیگر جدا شوند پیغام هشدار به دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن ارسال می شود و آژیر به صدا در می آید.

در سیستم اعلام سرقت ، انتخابی وجود دارد که به آن حالت خواب (SLEEP) و یا حالت (STAY) گفته می شود که می توانید با تنظیم این حالت توسط کارشناس ، در زمان حضور خودتان در منزل یا محل کار سیستم را طوری مصلح کنید که فقط مگنت های درب و پنجره فعال باشند تا در صورت باز شدن هر کدام از آنها سیستم اعلام سرقت فرمان آژیر کشیدن را ارسال کند. در مطالب بعدی برای این حالت توضیحات کامل تری ارائه می گردد.

در سنسورهای مگنت باسیم نیاز به رساندن کابل مخصوص به محل نصب سنسورها می باشد که بتوان با اتصال کابل به سنسورها ، آنها را به دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت و یا دزدگیر اماکن متصل نمود. معمولاً طول کابل کشیده شده بستگی به مرغوبیت کابل دارد و سنسور جهت عملکرد صحیح نیاز به آن دارد که فقط در محل نصب شده که درب یا پنجره می باشد با آهنربای مخصوص خود فاصله مناسب داشته باشد و طول مسیر کابل به عملکرد سنسور مرتبط نمی باشد.

در سنسورهای بیسیم فاصله تا دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت دارای اهمیت می باشد و هر چقدر فاصله بیشتر شود باید سنسور با برد بیسیم بالاتری برای قرار دادن در محل انتخاب گردد. کمپانی پارادوکس با طراحی خاص محصولات خود در دامنه سیستم اعلام سرقت پیشرفت چشم گیری در تولید مگنت های بیسیم داشته است که در آنها به عامل فاصله مگنت تا دستگاه مرکزی توجه بسزایی نموده است. در اینجا می خواهیم مگنت های بیسیم اعلام سرقت پارادوکس را معرفی کنیم :

1)     DCT10 :

این مگنت دارای دو زون بیسیم و باسیم می باشد. همچنین در دمای ‘C20 – سانتیگراد تا ‘C50 + کار می کند. ابعاد این مگنت 5/2 * 6/4 * 5/12 سانتیمتر می باشد. در حالت بیسیم برای تأمین برق مولد به 3 عدد باطری AAA نیاز دارد. طول برد این مگنت در کنترل پنل های MG5050 و MG5000 ، هفتاد متر و در کنترل پنل MG6250 ، سی متر بر آن می باشد. فرکانس RF این مگنت 433 مگاهرتز و 868 مگاهرتز می باشد. عمر باطری مناسب در این نوع مگنت 2 تا 3 سال می باشد. دارای سوئیچ تمپر جهت اطلاع از باز شدن و یا دستکاری مگنت می باشد که زمانی که هر کدام از آنها اتفاق بیفتد به دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس دستور فعال شدن آژیر و جلوگیری از سرقت آن را می دهد. رنگ این مگنت سفید می باشد و از ظاهر مناسبی جهت نصب بر روی درب و پنجره برخوردار می باشد.

2)     DCTXP2 :

این مگنت دارای دو زون باسیم و بیسیم می باشد. همچنین در دمای 50 + تا 20 – کار می کند. ابعاد این مگنت 5/2 * 2/3 *11 سانتیمتر می باشد. در حالت بیسیم برای تأمین برق مورد نیاز به 2 عدد باطری AAA نیاز دارد. طول برد این مگنت در کنترل پنل های MG5000 و MG5050 در دید مستقیم 40 متر می باشد و در کنترل پنل MG6250 ، بیست متر می باشد. عمر باطری در این مگنت 2 تا 3 سال می باشد. دارای سوئیچ تمپر جهت اطلاع از باز شدن و یا دستکاری مگنت می باشد که زمانی که هر کدام از آنها اتفاق بیفتد به دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس دستور فعال شدن آژیر و جلوگیری از سرقت آن را می دهد. فرکانس RF این مگنت همان 433 و 868 مگاهرتز می باشد.

3)     DCT6 :

این نوع مگنت جهت قرار گرفتن در داخل چارچوب درب و پنجره طراحی شده و در زمانی که در محل مشخص شده قرار گیرد قابل دیدن نیست. در زمان مصلح بودن سیستم در صورت باز شدن درب یا پنجره ، سیستم شروع به آژیر کشیدن می کند. ابعاد این مگنت 1/2 * 1/2 * 3/7 سانتیمتر می باشد. برای تأمین برق به یک عدد باطری AAA نیاز دارد. طول برد این مگنت در کنترل پنل های MG5000 و MG5050 در دید مستقیم 70 متر می باشد و در کنترل پنل MG6250 ، سی متر می باشد. عمر باطری در این مگنت 2 تا 3 سال می باشد. دارای سوئیچ تمپر جهت اطلاع از باز شدن و یا دستکاری مگنت می باشد که زمانی که هر کدام از آنها اتفاق بیفتد به دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس دستور فعال شدن آژیر و جلوگیری از سرقت آن را می دهد. فرکانس RF این مگنت همان 433 و 868 مگاهرتز می باشد.

4)     DCT2 :

این مگنت دارای یک زون بیسیم می باشد. ابعاد این مگنت 7/1 * 3 * 4/4 سانتیمتر می باشد. برای تأمین برق 1 عدد باطری 3 ولت لیتیوم نیاز دارد. طول برد این مگنت در دید مستقیم در کنترل پنل های MG5000 و MG5050 ، چهل متر و در کنترل پنل MG6250 ، بیست متر می باشد. عمر باطری در این مگنت 2 تا 3 سال می باشد. دارای سوئیچ تمپر جهت اطلاع از باز شدن و یا دستکاری مگنت می باشد که زمانی که هر کدام از آنها اتفاق بیفتد به دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت پارادوکس دستور فعال شدن آژیر را می دهد و جلوگیری از سرقت آن را می دهد. فرکانس RF این مگنت همان 433 و 868 مگاهرتز می باشد.

در پایان لازم به ذکر می باشد که کلیه مطالب ذکر شده باید توسط کارشناسان مجرب این سیستم ها طراحی و مورد استفاده قرار گیرند تا با مشکلات خاصی مواجه نشوید و بتوانید در آرامش کامل از این سیستم های اعلام سرقت استفاده نمایید.

 مشخصات فنی این مگنت ها به صورت خلاصه در جدول زیر گردآوری شده است :

مشخصات فنی مگنت پارادوکس

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم