نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

کنترل پنل بی سیم دزدگیر پارادوکس مدل mg6250

توسط 1345

امروزه با توجه به استفاده از تجهیزات بیسیم در منازل و محل کار تعداد افراد آشنا با این نوع سیستم ها بسیار افزایش پیدا کرده است. تعدادی استفاده از این تجهیزات را رضایت بخش می دانند و تعدادی کاملاً ناراضی اند.

اما باید در نظر داشت که با استفاده از تجهیزات بی سیم نیاز به بهره گیری از کارشناس مجرب مربوط به آن وسیله دارد و در صورتی که کارشناس استفاده نگردد به مشکلات متعددی برخورد خواهیم کرد و در نتیجه استفاده از این قبیل وسایل را کاملاً کنار خواهیم گذاشت.

دستگاه های دزدگیر اماکن یا همان سیستم اعلام سرقت پارادوکس از انواع مختلفی برخوردار هستند که در مقاله قبل به دو مدل از این دستگاه ها اشاره کردیم و به بررسی فنی آنها پرداختیم. کمپانی پارادوکس کانادا جهت تولید و طراحی دستگاهی کاملاً بی سیم و کاملاً اقتصادی در جهت استفاده در منازل و یا دفاتر اداری ، مدل MG6250 از سری Magellan را به بازار عرضه نمود که جایگاه ویژه ای در میان رقبا پیدا کرد و به یکی از پرفروش ترین مدل های دزدگیر پارادوکس تبدیل شد. این مدل کاملاً بی سیم می باشد و با مدل های MG5000 و MG5050 تفاوت دارد. چون آن دو مدل ترکیب بی سیم و با سیم می باشند.

دزدگیر اماکن

مشخصات کنترل پنل MG6250

مشخصات این دستگاه عبارتند از :

1) دارای 2 پارتیشن و 64 زون بی سیم

دارای دو پارتیشن و 64 زون بی سیم می باشند. در فضای منزل یا محل کار می توان دو قسمت مختلف در نظر گرفت که کاربر می تواند آنها را به صورت جداگانه کنترل کند . برای بهتر متوجه شدن منظورم مثال خواهم زد. فرض کنید منزل شما در دو طبقه مختلف است . تنظیمات دستگاه را به طوری وارد می کنیم که طبقه اول شما Area 1 و طبقه دوم شما Area 2 شود و شما می توانید مثلاً زمانی که در طبقه اول هستید طبقه دوم یعنی Area 2 را فعال کنید و زمانی که موقع خواب و استراحت می شود Area 1 (طبقه 1) را فعال کنید و با خاطر آسوده استراحت کنید.

64 زون بی سیم ؛ به این معناست که به این دستگاه می توانید تا 64 عدد سنسور ، آژیر ، مگنت و ... بیسیم متصل کنید و از آن سنسورها و ... استفاده نمایید.

2) دارای ماژول GPRS/GSM با دو سیم کارت 

این ماژول دو عدد سیم کارت را با اپراتورهای مختلف ساپورت می کند و با این ماژول کاربر گرامی می تواند با دستگاه ارتباط از طریق سیم کارت برقرار کند. کلیه دستورهای صادر شده توسط کاربر (روشن و خاموش کردن دستگاه چه از طریق کیپد و یا ریموت و همچنین ارسال پیامک) از طریق پیامک برای شماره های تعیین شده ارسال می گردد و کاربر از وضعیت دستگاه خود باخبر می شود. بطور مثال اگر دستگاه دو کاربر داشته باشد زمانی که هر یک از آنها دستگاه را فعال و یا غیرفعال کنند کاربر دوم نیز از این عمل باخبر می شود.

کنترل پنل MG6250

امکان دیگری نیز وجود دارد که در تنظیمات دستگاه وارد کنیم که کلیه مشکلات اعم از قطع شدن برق شهری دستگاه دزدگیر ، پایین آمدن سطح آنتن دهی سیم کارت ها و ... را نیز از طریق پیامک به کاربر دزدگیر اماکن پارادوکس اعلام نماید.

کاربر می تواند از طریق ارسال پیامک به شماره سیم کارت موجود در دستگاه ، دزدگیر خود را فعال و غیر فعال کند.

MG6250 PARADOX

اخیراً اپلیکیشن مخصوص دستگاه های دزدگیر پارادوکس کاملاً منطبق با استانداردهای دستگاه طراحی شده که به کاربران این دستگاه ارائه می شود و می توانند به راحتی دستگاه خود را فعال یا غیرفعال کنند.

3) دارای 32 کاربر و ریموت کنترل

دارای 32 کاربر و ریموت کنترل می باشد یعنی در محلی که از این مدل استفاده شده می تواند 32 کاربر و ریموت کنترل برای دستگاه تعریف نمود که از آن استفاده نمایند.

4) دارای بلندگوی تلفن

قابلیت جالب این دستگاه این است که شما می توانید از طریق تلفن ثابت و یا سیم کارت به دستگاه وصل شوید (به تلفن دستگاه زنگ بزنید) و با آن محیط شروع به صحبت کنید و یا از روی دستگاه دزدگیر به جایی زنگ بزنید و همانند گوشی تلفن از این دستگاه استفاده کنید.

5) تلفن شهری 

مدل MG6250 دارای ماژول تلفن شهری داخل دستگاه می باشد که با اتصال آن به تلفن همانند سیم کارت راه ارتباط با دستگاه از طریق تلفن ثابت شهری میسر می گردد و از این طریق می توان دستگاه را فعال و غیرفعال نمود.

6) باتری داخلی

این دستگاه دارای باتری بک آپ داخلی می باشد که در هنگام قطع شدن برق شهر دستگاه را به مدت زمان میانگین 5 ساعت روشن نگه می دارد.

در پایان می توان گفت که کنترل پنل بی سیم دزدگیر پارادوکس مدل MG6250  یکی از مدل های محبوب و کاربردی از مدل های دزدگیر پارادوکس می باشد که با امکانات مناسب توانسته در بازار جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد.

در صورت نیاز با مشاوره رایگان شرکت مهندسی پادان الکترونیک تماس حاصل فرمایید و انتخاب بهتری انجام دهید.

پارادوکس سنتر
نوشته‌های مرتبط
2 نظر
  • ای******** ********ری

    ای******** ********ری 1397-08-02 پاسخ

    خیلی کامل و قابل درک بود... از وقتی که میگذارید واسه جمع آوری این مقالات بسیار سپاسگزاریم
  • حس****** ********نی

    حس****** ********نی 1397-08-02 پاسخ

    بسیار عالی بود
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم