نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

دزدگیر اماکن بیسیم پارادوکس

توسط 410

دزدگیر اماکن بیسیم پارادوکس

یکی از فاکتورهای لازم و ضروری در حفظ امنیت منازل و اماکن تجاری استفاده از دزدگیر اماکن می باشد. از جمله دزدگیرهای اماکن کارآمد در این زمینه می توان به دزدگیر اماکن پارادوکس اشاره نمود.

سیستم اعلام سرقت پارادوکس با استفاده از جدیدترین متدها و تکنولوژی های برتر روز دنیا مبتنی بر استانداردهای تعریف شده ، از قابل اعتمادترین دزدگیرهای اماکن و منازل موجود در دنیا و مخصوصاً در بازار ایران می باشد.

سیستم اعلام سرقت پارادوکس در دو حالت بیسیم و باسیم طراحی گردیده است ، که با توجه به شرایط محیط ، جهت نصب سیستم از یکی از دو حالت استفاده و در برخی شرایط از ترکیب دو حالت استفاده می شود.

با توجه به تجربه و شرایط محیطی اماکن مختلف ، سیستم اعلام سرقت بیسیم طرفداران خاص خود را دارد ؛ در موارد بسیاری از اعتراض و شکایت کاربران در مورد خطا داشتن سیستم اماکن بیسیم به این مطلب پی برده شده که تداخل امواج در تجهیزات بیسیم بسیار رایج می باشد و یکی از دلایل ایجاد خطا در سیستم دزدگیر اماکن مطلب عنوان شده می باشد. شرکت پارادوکس ، یکی از برترین تولید کنندگان سیستم اعلام سرقت با استفاده از علم به روز در زمینه تولید دزدگیر اماکن جهت ارائه راهکار ، اقدامات مهمی انجام داده و نتیجه مناسب را دریافت کرده است. سیستم اعلام سرقت بیسیم پارادوکس با راهکارهای ارائه شده کاملاً بدون خطا (در صورت در نظر گرفتن سنسور مناسب برای محیط درخواست شده از سمت کارفرما) می باشد و طراحی و تولید آن به شکلی بوده که در بازار امروز جایگاه ویژه ای دارد. در این جا ما به شرح  برخی از ویژگی های سیستم اعلام سرقت بیسیم پارادوکس می پردازیم:

 

از انواع سنسورهای بیسیم اعلام سرقت پارادوکس می توان به سنسورهای بیسیم درب و پنجره پارادوکس ، سنسورهای تشخیص حرکتی پارادوکس ، سنسورهای تشخیص جابجایی بیسیم پارادوکس، سنسور بیسیم تشخیص صدای شکست شیشه ، سنسورهای بیسیم دود - حرارت و مونو کسید کربن ، و سنسورهای پرده ای اشاره نمود.

سنسورهای بیسیم پارادوکس را با توجه به معماری و طراحی داخلی محیط ، با نظر کارشناسان فنی مجرب پارادوکس می توان در هر نقطه ای تعبیه نمود و در این راستا شرکت پارادوکس طراحی زیبا و مناسب برای تولید سنسورها در نظر گرفته است ؛ از جمله رنگ و سایز مناسب .

در صورتی که سنسورها از دستگاه مرکزی با فاصله مناسب و استاندارد و در شرایط محیطی استاندارد چیده شوند هیچ گونه خطایی نخواهند داشت.

 

 

هم فرکانس نبودن با بقیه ادوات بیسیم از جمله برتری های سیستم اعلام سرقت پارادوکس می باشد. سنسورهای سیستم اعلام سرقت پارادوکس دارای تقویت کننده قدرت بیسیم می باشند. حتی این برتری را دارند که در مجموعه ای چند طبقه ، کل محیط را تحت پوشش قرار دهد که به این دستگاه در اصطلاح تخصصی ریپیتر گفته می شود که در نوشته های بعدی شرح کاملی در مورد این دستگاه خواهیم داد.

 

با توجه به اینکه کلیه سنسورها و چشمی های سیستم اعلام سرقت پارادوکس با سریال نامبر مخصوص به خود در دستگاه مرکزی ثبت می شوند ، هیچ تداخلی با امواج دیگر در محیط ما ایجاد نمی نمایند.

 

دزدگیر اماکن پارادوکس برای محیط های خارجی هم سنسورهایی کارآمد طراحی کرده که متناسب با آن محیط می توانید از گوناگونی و قابلیت های خاص آنها استفاده نمایید.

 

از مهم ترین ویژگی های سیستم اعلام سرقت بیسیم پارادوکس می توان به pet-friendly بودن آن اشاره نمود که در موارد بسیاری که حیوانات کوچک خانگی در حال حرکت در محیط می باشد سنسور آنها را تشخیص، و دزدگیر فعال و شروع به آژیر زدن می کند. سنسورهای برند پارادوکس دارای تشخیص وزن می باشند که حیوانات بالای وزن 40 کیلوگرم را تشخیص می دهند.

دزدگیر بیسیم پارادوکس

 تا به امروز استفاده از سیستم بیسیم پارادوکس که با تشخیص کارشناس فنی مجرب انجام گرفته است ایجاد مشکل خاصی نکرده و توانسته رضایتمندی کارفرمایان را جلب کند. از این رو سیستم اعلام سرقت بیسیم پارادوکس را جهت استفاده پیشنهاد می کنیم.

 



نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم