نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست و مشخصات آن کدامند؟

توسط 421

اما موضوع مهمی که مطرح می شود ، دوام و کارکرد صحیح آن است . در مواردی شاهد بودیم که دزدگیرهای اماکن بر اثر عبور حیوانات خانگی از مقابل چشمی های آن ، باعث به صدا در آمدن آژیر آنها شده و موجب ایجاد مزاحمت برای صاحب منزل و همسایه های همجوار شده است . در بازار فعلی برندهای زیادی موجود است که با گارانتی طولانی مدت و یا قیمت بسیار پایین نسبت به سایر رقبای خود ، قصد جذب مشتری را دارند و به مشتریان اطمینان می دهند که هزگز خطا ندارد و فقط در صورت وقوع سرقت ، این دزدگیر به صدا در می آید .

در این مورد باید بگوییم که تنها برند دزدگیر اماکن که صد در صد بدون خطا است ، برند پارادوکس ساخت کشور کاناداست که مورد تایید سازمان مرکز آلارم ایران هم می باشد . این محصول به عنوان سیستم اعلام سرقت نام برده می شود که با محصولاتی تحت عنوان دزدگیر اماکن عرضه می شوند ، تفاوت های بسیار زیادی دارند.

سیستم های اعلام سرقت پارادوکس کانادا دارای 4 سال گارانتی می باشد و باید توجه داشته باشید که نصب سیستم اعلام سرقت پارادوکس را فقط به متخصص آن بسپارید .

دزدگیرهای اماکن که دارای سیم کارت هستند و قابلیت برقراری تماس توسط سیم کارت های ایرانی را دارند ، اغلب به محض تشخیص حرکت و یا دستور صادر شده از طریق سنسورها و حسگرهای خود از طریق کنترل پنل اصلی فرمان آژیر را به آژیر داده و فرمان ارسال sms و یا تماس صوتی را به بخش سیم کارت خواهد داد. حالا فرض کنید که یک سیستم دزدگیر برای یک منزل نصب شده است ، اگر بخواهید به صورت اتفاقی در طول هفته چندین بار به طور خطا به کار انداخته شود ، می تواند چقدر باعث آزار و اذیت صاحب محل و همچنین سایر افراد مجاور آن می شودو از طرفی شارژ موجود سیم کارت ها را نیز به سرعت مصرف می کند که این موضوع باعث می شود که در مواقع سرقت واقعی ، اعتبار سیم کارت ها پایان یافته باشد و امکان برقراری ارتباط وجود نداشته باشد .

سیستم اعلام سرقت پارادوکس کانادا هرگز دارای خطا نبوده و به ضمانت عدم خطا ارائه می شود . هم اکنون تمام شعب بانک های سطح کشور و همچنین درصد بسیار زیاد از طلافروشی ها و صرافی ها و همچنین منازل مسکونی بسیار زیادی از سیستم اعلام سرقت پارادوکس استفاده می کنند . سیستم های اعلام سرقت پارادوکس کانادا اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را پشتیبانی کامل می کند.

نوشته‌های مرتبط
2 نظر
  • کی********** ****************نی

    کی********** ****************نی 1396-08-27 پاسخ

    سلام خسته نباشید.دیروز منزل من علیرغم اینکه دزدگیر داشت مورد دستبرد قرار گرفت.البته دزدگیر قدیمی بود ولی آژیر اصلی را با چکش خراب کرده بودند.الان قصد دارم یک دزدگیر کاملا حرفه ای و دوربین مداربسته نصب کنم هم در حیاط و هم داخل ساختمان طوری که هر لحظه بتونم تمام نقاط را از راه دور ببینم. لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.ممنون میشم.
    موفق باشید.
  • سع****** ********ری

    سع****** ********ری 1396-08-18 پاسخ

    عالی بود خسته نباشید.
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم