نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

بهترین دزدگیر فروشگاهی و اماکن تجاری

توسط 328

 بهترین دزدگیر باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا از بقیه متمایز گردد که می خواهیم به آن بپردازیم :

- در اغلب مواردی که پیشنهاد نصب دزدگیر برای فروشگاهها می شود اولین مطلبی که توسط کاربر مطرح می گردد این است که دزدگیر فروشگاه ، وقت و بی وقت شروع به آژیر کشیدن میکند و اهالی اطراف را مورد آزار قرار میدهد و بعد از مراجعه و یا قطع کردن آژیر توسط راه های مختلف که قبلا پیش بینی شده ، متوجه میشویم که دزدگیر فروشگاه پیغام خطا ارائه کرده و آژیربه صدا در آمده است.

 

پاسخ : در پاسخ به کاربران عزیز می توانیم اعلام کنیم که در صورتی که از سیستم اعلام سرقت پارادوکس و یا به اصطلاح عامیانه دزدگیر پارادوکس استفاده گردد تقریبا با درصد خطای صفر مواجه خواهید شد .

 

نکته قابل ذکر :

در اغلب و شاید بتوان گفت در تمامی شعب بانک های کشور عزیزمان از سیستم اعلام سرقت پارادوکس و یا به اصطلاح دزدگیر پارادوکس استفاده شده است . تصور کنید که در هر محل و یا شهر و یا استان در ساعات غیر اداری این سیستم (دزدگیر پارادوکس) با خطا شروع به آژیر کشیدن کند ، چه اتفاقی برای آن محل خواهد افتاد؟

از این رو می توان سیستم اعلام سرقت پارادوکس (دزدگیر پارادوکس کانادا) را کاملا مطمئن و بدون خطا دانست که بعد از نصب و راه اندازی دچار مشکل نخواهید شد .

 

- سیستم اعلام سرقت پارادوکس کانادا برای کاربران گرامی که قصد استفاده از دزدگیر جهت فروشگاه و یا اماکن عمومی و خصوصی خود را دارند ، راهکارهای گوناگون توسط کارشناسان سیستم اعلام سرقت پارادوکس(دزدگیر پارادوکس) را ارائه می دهد .

لذا در اغلب موارد میتوان خواسته و رضایت کاربران را جلب نمود ، در صورتیکه اغلب دزدگیرهای موجود در بازار ، کاربر حق انتخاب خاصی ندارد و مجبور به پذیرفتن هر آنچه که وجود دارد میباشد .

 

- امروزه با توجه به ساخت اجناس و کالای مختلف توسط کشور چین یکی از نکاتی که حائز اهمیت فراوانی هست ، گارانتی کالای خریداری شده میباشد که میتواند در صورت معتبر بودن خیال خریدار (کاربر) را راحت کند.

متاسفانه در این مورد نیز اغلب کالایی که ساخت کشور چین ( البته بستگی به اعتبار مجموعه وارد کننده دارد ) میباشد، از گارانتی معتبری برخوردار نیست و زمانیکه خریدار نیاز به رفع عیب پیدا میکند پاسخ مثبتی از سمت فروشنده نخواهد گرفت

در این راستا سیستم اعلام سرقت پارادوکس کانادا (دزدگیر پارادوکس) با توجه به سابقه درخشانی که در کشور عزیزمان دارا میباشد کلیه اجناس و کالایی که دارای شماره سریال معتبر میباشند را 48 ماه (4 سال) گارانتی کرده و در تمامی موارد با تعویض و یا رفع عیب (درصورتیکه شامل شرایط گارانتی باشد) رضایت خریدار محترم را جلب خواهد کرد .

در پایان موارد بسیاری را می توان جهت مقایسه سیستم اعلام سرقت پارادوکس (دزدگیر پارادوکس) با دزدگیرهای دیگر موجود در بازار ذکر کرد که در مطلب عنوان شده فقط به بررسی برخی از آنها پرداختیم و در نهایت میتوانیم با اقتدار اعلام کنیم که در بازار ایران بهترین دزدگیر فروشگاهی سیستم اعلام سرقت پارادوکس (دزدگیر پارادوکس) ساخت کشور کانادا میباشد.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم