نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

معرفی 3 سنسور مهم امنیتی دزدگیر منزل پارادوکس

1135

توی ویدیوی قبلی دیدید که چطور سارق به آسونی تونست درب ضد سرق رو بشکنه و وارد منزل بشه و کارآگاه ویژه سرقت و حتی خود سارق هم گفتن که از اگه از دزدگیر منزل استفاده کنید، مشکلی براتون پیش نمیاد. حالا میخوام بهتون 3 نوع  سنسور معرفی کنم که  درصورتی که درب ضد سرقت شما باز شد، این سنسورها عمل کرده و دزدگیر منزل فعال میشه.

سنسور چشمی پارادوکس: این سنسور روبروی درب ورودی نصب میشه که حساس به حرکته و در صورت فعال بودن اگر کسی وارد محل بشه، حرکت اون رو تشخیص میده و دزدگیر منزل شروع میکنه به آژیر کشیدن.


سنسور مگنتی پارادوکس: این سنسور به صورت دو قطعه آهنرباییه که یکی از اونها روی چهارچوب درب و دیگری روی خود درب نصب میشه و در صورت فعال بودن، اگر بین دو قطعه فاصله بیفته آژیر دزدگیر منزل فعال میشه.

سنسور پرده ای پارادوکس: این سنسور بالای درب ورودی به صورت صفر یا 10 درجه نصب میشه و یه فضای پرده ای رو پوشش میده که اگه این فضا توسط شخص قطعه بشه، دزدگیر منزل شروع میکنه به آژیر کشیدن

این سنسورها از بهترین و مطمئن ترین تجهیزات امنیتی هستند که می تونن از خانه و محل کار شما در برابر سرقت و دزدی محافظت کنند. اگه تمایل دارید این رخنه امنیتی  منزلتون یعنی درب ضد سرقت رو  از بین ببرید،   می تونید با متخصصین شرکت ما تماس بگیرید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم