نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

معرفی چشمی NV780

281

امروزه دغدغه ای که ذهن خیلی هارا درگیر کرده محافظت ازحریم شخصی خود در برابر خطر های جانی و مالی می باشد. یکی از این خطر ها میتواند ورود افراد ممنوعه به حریم خصوصی شما یا همان منزل شما باشد.
در این  مقاله میخواهیم شمارا با یکی از انواع  سنسور های دیجیتال و هوشمند پارادوکس آشنا کنیم که به کمک آن میتوانید محیط های داخلی و خارجی خودرا تحت پوشش قرار دهید و امنیت لازم را برای آن محیط ایجاد کنید. این سنسورها امکان نصب در محیط بیرونی را دارا هستن و نوع عملکرد آنها مشابه یک نرده می باشد. به طوری که می تواند طول 24 متر را تحت پوشش قراردهند. این مدل NV780  نام دارد.  

پوشش دو جانبه

سنسور nv780 پوشش از طرفین خود دارد و شامل 2سری اشعه مادون قرمز از هر طرف می باشد به صورتی که برای پوشش دهی در وسط قرار میگیرد و از 2 طرف به ارتفاع یکسان  اشعه های مادون قرمز خود را به صورت تقریبا پرده ای و پوشش طولی حدودا 12 متری تا ارتفاع 2 متر از هر طرف، مجموعا 24 متری ایجاد میکند . همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید بهترین تشخیص دهنده  برای فضاهای محدود مثل پاساژ ها،محیط خانه یا محل کار، فضاهای باز مثل باغ ها و... می باشد .

                             

 

خاصیت آنتی ماسک

 

همچنین سنسور های طرفین به صورت مستقل از یکدیگر خاصیت آنتی ماسک دارد. انتی ماسک به این معنی می باشد که  اگر از طرفین کسی بخواهد توسط کارتن یا فویل آلومینیوم و یا در زمانی که سیستم غیر فعال بوده روی لنز چشمی پوششی مثل لاک یا نوار چسب روشن روشن قرار دهن د یا مثلا گرد و غبار بیش از حد روی لنز سنسور ایجاد کرده باشد موقعی که در منطقه پوشش دهی سنسور قرار بگیر سنسور تشخیص داده و شروع به آلارم زدن خواهد کرد.

ثانیه 1:08 تا 1:20 فیلم

پوشش مستقل هر طرف
این سنسور ها قابلیت تنظیم به صورت 2 بخش جداگانه هم داردد یعنی در صورتی که شما الارم داشته باشید و هر طرف به صورت مستقل برنامه ریزی شده باشد میتوانید از طریق راه ارتباطی مربوطه روی تلفن همراه خود متوجه شوید که از  کدام سمت و راه ورودی ورود افراد ممنوع را داشتید.

فیلم 1:49 تا 2:4

نحوه اتصال به دستگاه

این سنسور ها مجهز به سیستم های رله ای  یا EVO BUS و نسخه های بی سیم با فرکانس های(433 مگاهرتز یا 868 مگاهرتز) قابل استفاده هستند. این سنسور ها دارای دو سری  اشعه مادون قرمز دوگانه هستند که هر کدام دارای دو سنسور دوتایی مستقل (مجموعا 8 سنسور هر طرف) از یکدیگر هستند.

برد پوشش

محدوده تشخیص حرکت سنسور nv780 قابل تنظیم می باشد و شما میتوانید برای هر بخش به صورت جداگانه با بالا و پایین تنظیم کردن اشعه ها طول پوشش را بین 3 تا 12 متر تنظیم کنید (شکل ؟ )

 

 

 

 

زاویه دید

پرتوها می توانند به صورت موازی یا 3 درجه دور از دیوار باشند و به صورت جداگانه میتوانند تنظیم شوند.

 

 

 

تشخیص حیوانات

این سنسور قابلیت تشخیص حیوانات زیر 40 کیلوگرم (در فاصله 3 تا 12 متری) می باشد که کاربرد بسیار مهمی برای سنسورهای محیط های خارجی می باشد که جلوگیری از آلارم های خطا را با این خاصیت بسیار کم خواهد کرد.

 

 

 

 

 

پوشش ضد باران

دارای پوشش اختیاری برای محافظت از باران و برف و رطوبت پیش از حد نرمال.


اندازه و مشخصات فنی

                                                             

 

 

 

 

 

                     نمای جلوی سنسور                                                            نمای جانبی سنسور

 

این سنسور بسیار کاربردی و مورد استفاده می باشد و یکی از محصولات منحصر به فرد تولید شده توسط کمپانی پارادوکس کانادا می باشد که در طراحی و ساخت این سنسور دقت بسیاری به کار رفته است که پس از تولید و عرضه جایگاه مناسبی برای خود در بازار جهانی پیدا کند.

 

                 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم