نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

معرفی سیستم اعلام سرقت دزدگیر اماکن پارادوکس

توسط 1436

دزدگیر اماکن (قسمت اول)

یکی از موارد استفاده از تجهیزات ضدسرقت ، دزدگیر اماکن می باشد. استفاده از دزدگیراماکن می تواند بسیار کاربردی باشد و هر یک از کاربران گرامی با آرامش منزل خود را ترک کنند و در صورت ورود افراد غیرمجاز به محل سکونتشان مطلع شوند. دزدگیر اماکن نیاز به تجهیزات خاصی ندارد اما نکاتی در این دزدگیرها وجود دارد که مورد استفاده خاص و عام قرار می گیرد.

بررسی تجهیزات دزدگیر

می خواهیم برای ارائه اطلاعات لازم شما خواننده عزیز ، به توضیحی درباره تجهیزات دزدگیراماکن بپردازیم. یکی از نکاتی که در مشخص کردن تجهیزات دزدگیر اماکن بسیار حائز اهمیت است طبقه ای است که در آن محل نیاز به دزدگیر هست. به طور کلی در تمامی آپارتمان های مسکونی ، طبقه اول و آخر معمولاً بهترین دسترسی را برای سارق ایجاد می کنند. البته باید در نظر گرفت که طبقات بین اول و آخر نیز هیچ زمانی امنیت کامل را ندارند و ممکن امکان است دسترسی به آنها کمتر باشد.

پکیج دزدگیر اماکن بی سیم

 

بررسی های کارشناس مجرب دزدگیر اماکن

در نوشته های قبل ذکر شد که برای بررسی هر محیطی جهت نصب دزدگیر نیازمند به کارشناسی توسط افراد مجرب می باشد. به طور معمول کارشناس مجرب ابتدا باید طبقه آپارتمان را کنترل کند و به بررسی کلیه محل هایی که امکان ورود دارد بپردازد و نسبت به محل های ورودی ، تجهیزات دزدگیر اماکن داخلی – خارجی را در نظر بگیرد. سنسورهای حرکتی فضای داخلی از تنوع بسیار زیادی برخوردارند که باید نسبت به طول و ارتفاع و ... موارد دیگر برای نصب در محل مناسب توسط کارشناس تعیین گردد. به همین صورت سنسورهای حرکتی مخصوص فضای بیرونی نیز باید دارای شرایطی که توسط سازندگان این سنسورها تعریف شده باشند نصب شوند. نکته حائز اهمیت این است که در صورتی که محل نصب و نوع سنسور به صورت صحیح تعیین نشود مشکلاتی را برای کاربر گرامی ایجاد می کند. تولید کنندگان جهت طراحی هر کدام از این سنسورها شرایطی را در نظر گرفته اند. حتی برای استفاده در محل های مختلف حتی با شرایط آب و هوای آن محیط نیز مواردی تعیین شده است.

 

دزدگیر اماکن سیم کارتی پارادوکس

دستگاه مرکزی (کنترل پنل)

در دزدگیر اماکن نیز باید دستگاه مرکزی (کنترل پنل) یعنی ، مغز و قلب دستگاه، است بسیار مهم می باشد ؛ زیرا کنترل کننده کل سیستم دزدگیر می باشند. در صورتی که انتخاب صحیحی در مورد نوع و برند دستگاه نشود مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد. در بازار کشور عزیزمان برندهای زیادی وجود دارند که می توان به شاخص ترین آنها که توسط کمپانی پارادوکس کانادا تولید گردد اشاره کرد. ارتباط بین کاربر محترم و دستگاه دزدگیر هم نیز از طریق همین کنترل پنل ها ایجاد می گردد که به آن نیز می پردازیم. در تنوع کنترل پنل های برند پارادوکس می توان به انواع کنترل پنل های بی سیم ، تماماً باسیم ، ترکیب بی سیم و باسیم اشاره کرد که این انتخاب بستگی به موارد ذکر شده دارد. در صورت نیاز برای مطلع شدن از انواع کنترل پنل ها می توانید به مقاله های نوشته شده در سایت مرکز پارادوکس مراجعه فرمایید.

 

 

ماژول های ارتباطی

یکی از مواردی که از طرف کاربران گرامی مطرح می گردد این است که در صورتی که در محل حضور نداشتند و دزدگیر اماکن شروع به آژیر کشیدن کند چگونه مالک آن محل مطلع می گردد و اگر مدت زمان زیادی رسیدن آن مالک به محل طول بکشد چگونه می توان دزدگیر را خاموش کرد. پاسخ این سؤال بسیار ساده است و تولید کنندگان در این موارد چاره ای اندیشیدند که بسیار کاربردی می باشد.

 {این مقاله دو قسمتی بوده و قسمت دوم این مقاله را حتما در هفته بعد منتشر خواهیم کرد ...}

دزدگیر پارادوکس

 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم