نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

علل برتري ريموت كنترل هاي پارادوكس نسبت به ريموت دزدگير هاي رايج (قسمت دوم)

توسط 483

مزایایی که از ریموت دزدگیر پارادوکس گفته شد به دلیل وجود تکنولوژی منحصر به فرد در ساخت قطعات سیستم های پارادوکس است و همچنین قطعات به کار رفته در ساخت برد دستگاه ها از انواع خاص و عناصر اولیه مرغوب می باشد که باعث شده قیمت این ریموت ها کمی گران تر از ریموت دزدگیرهای معمولی در بازار باشد .

به عنوان مثال : یک مدل ریموت پارادوکس به شماره REM 101 فقط دارای یک دکمه است و قیمت آن حدود یکصد و پانزده هزار تومان می باشد .

گاهاً کاربران سیستم اعلام سرقت پارادوکس این سوال برایشان پیش می آید که علت گران بودن این محصول با وجود دارا بودن یک دکمه چیست؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است ، همانطور که در توضیحات این کالا آمده است این ریموت مخصوص موارد اضطراری می باشد و قرار است در مواقع خطر و یا سرقت ، فقط یکبار کار کند . بنابراین باید جنس موارد به کار رفته در ساخت آن و همچنین کیفیت قطعات موجود در برد این دستگاه نیز بسیار بالا باشد .

در سیستم های اعلام سرقت دیگر ، حتما دیده اید که یک پدال فشاری برای مواقع خطر و اعلام سرقت وجود دارد که کاربر آن را با پا فشار می دهد ، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه امنیت ، متأسفانه سارقین هم اطلاعات خود را به روز کرده اند و از وجود چنین پدال هایی آگاه هستند و به محض ورود به یک مکان جهت سرقت ، اولین کاری که می کنند مانع فشار دادن پدال می شوند . اما ریموت اضطراری REM 101 پارادوکس فقط یک دکمه دارد که می تواند داخل جیب لباس و یا هر جای دیگری باشد و در هنگام وقوع سرقت با وجود تمام استرس کاربر تنها کافی است که همان یک دکمه را فشار دهد و آژیر را فعال کند .

و نکته پایانی .....

همیشه توجه داشته باشید وقتی قصد تجهیز یک سیستم امنیتی برای برقراری امنیت یک مکان را دارید ، اگر خود آن سیستم دارای حفره امنیتی باشد و به دلیل قیمت مناسب، آن را انتخاب کرده اید هرگز توقع برقراری امنیت کامل از مکان مورد نظر خود را نداشته باشید .

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم