نوشته‌های مرتبط
نوشته‌های مرتبط
آخرین نظرات
جستجو در وبلاگ

تفاوت متخصص پارادوکس با نصاب دزدگیر چیست؟

توسط 455

 

لازم به ذکر است که این یک مقاله نیست بلکه اطلاعیه جهت راهنمایی هرچه بیشتر کاربران گرامی می باشد.

در برخی از سیستم های ساخته شده پیچیدگی های زیادی وجود دارد که به واسطه کارشناسی صحیح و تعیین کالای مورد نیاز می توان این مشکل را حل نمود. لذا مبحث کارشناسی توسط کادر فنی و مجرب بسیار حائز اهمیت می باشد و نباید آنرا کوچک و کم تلقی کرد.

متاسفانه در بازار ایران سالهاست که دستگاه هایی تحت عنوان دزدگیر اماکن راه پیدا کرده و به کاربران محترم ارائه میگردد که اغلب آنها دارای کیفیت بسیار پایین و مشکلات بسیاری می باشند که متاسفانه دیدگاه کاربران را نسبت به تجهیزات امنیتی مخدوش نموده است .

بررسی برخی از نکات جهت آگاهی هرچه بیشتر کاربران محترم را آغاز می کنیم .

نکته اول : محصولات شرکت پارادوکس کانادا ، دزدگیر محسوب نمی شوند بلکه به آنها سیستم اعلام سرقت گفته می شود. این تفاوت دارای دلایل مختلف و زیادی می باشد که با اشاره به یک نکته می توانیم تا حدود زیادی به این نتیجه برسیم که شما در دزدگیرهای موجود در بازار ایران نمی توانید هیچگونه تغییر خاص و یا تفاوتی در کارکرد ایجاد کنید ، در صورتیکه سیستم اعلام سرقت پارادوکس را می توانید همانند یک کامپیوتر خانگی و با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

نکته دوم : سیستم اعلام سرقت پارادوکس کاملا تخصصی است و کارکردن با آن نیاز به دانش فنی و اطلاعات خاص می باشد . لذا جهت گرفتن نتیجه مطلوب خود ، برای عیب یابی و تغییرات در این سیستم حتما از کارشناس مجرب و آموزش دیده استفاده نمایید.

سیستم اعلام سرقت پارادوکس دارای نکات تخصصی بسیاری می باشد که نیازمند گذراندن دوره های مختلف آموزشی ، صرف وقت بسیار زیاد و تجربه کافی می باشد . توجه داشته باشید که تعداد کسانی که همه این نکات را گذرانده باشند و تخصص کافی داشته باشند ، زیاد نیست در صورتیکه دزدگیرهای متداول در بازار را می توان با یکبار نصب کردن یاد گرفت و این کار را ادامه داد.

نکته سوم : در موارد بسیاری دیده می شود که بعضی از همکاران محترم با کارشناسی اشتباه ، استفاده از تجهیزات سیستم اعلام سرقت پارادوکس را جهت ترکیب کردن با برخی از دزدگیرهای موجود در بازار پیشنهاد می دهند توجه داشته باشید ، درست است که تجهیزات ( دتکتور پارادوکس ، سنسور پارادوکس ، چشمی پارادوکس ) با آنها کار می کند اما شما نمی توانید از کلیه امکانات آن استفاده لازم را ببرید و بهتر است که در شرایطی که چنین پیشنهادی گرفتید حتما با یک کارشناس مجرب سیستم اعلام سرقت پارادوکس مشورت نمایید.

در پایان باید بگوییم دلیل ذکر بعضی از نکات این است که سیستم اعلام سرقت پارادوکس به طور کلی دارای یک الگوریتم مجزا و کاربرد خاص نسبت به دزدگیرهای متداول در بازار ایران مانند Longhorn,… می باشد که بدون شک نصاب و کارشناس این سیستم ها نیز کاملا متفاوت می باشند.

نوشته‌های مرتبط
1 نظر
  • کو******** ************یا

    کو******** ************یا 1396-05-02 پاسخ

    با سلام و سپاس در باره مطلب ارزنده شما
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

جستجو

برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم